QGIS הינה תוכנה לעיבוד וניתוח מידע גאוגרפי בשולחן העבודה. התוכנה מופצת ברישיון קוד פתוח חופשי, ונמצאת בשימוש בגופים מובילים באירופה ובישראל. ארגונים רבים, בבואם לאמץ פתרונות קוד פתוח, שואלים לגבי תמיכה, ומעדיפים אופציה נוספת לתמיכה הקהילתית.

לשם כך, אנחנו גאים לפתוח מרכז תמיכה ישראלי ב-QGIS. מטרת המרכז היא לספק לארגונים את הבטחון לו הם זקוקים באימוץ QGIS. מרכז התמיכה כולל שירות ממשתמשי QGIS מנוסים בישראל. במקרה הצורך ניתן לבצע תהליכי הסלמה (Escalation) לגופים בחו"ל.

השירות במרכז התמיכה זמין בשעות 9:00-18:00 במהלך שבוע העבודה באמצעות המייל והטלפון. ניתן לבחור ברמות שונות של SLA למענה לפניות – החל משעה ועד ל-8 שעות עבודה. בתיאום מראש ניתן גם לקבל ייעוץ והדרכה במשרדי הלקוח.

כשם ש-QGIS אינה דורשת רישיון שימוש כלשהו לפי כמות משתמשים, גם תמחור התמיכה שלנו אינו מושפע מכמות המשתמשים/התקנות – אתם מוזמנים להגדיל את כמות השימוש ב-QGIS כרצונכם – אנחנו פה כדי לתמוך בכם.

מעוניינים? צרו איתנו קשר.